Inköp och upphandling
Här finns information för leverantörer och företagare som är intresserade av att bevaka upphandlingar. Ni får tips på hur man förbereder sig innan ett anbudslämnande och får tillgång till de webbsidor där ni anmäler ert deltagande och lämnar ert anbud. Ni kan även läsa om kommunens e-handel och få kännedom om kommunens samordnade leveranser. Upphandling i Haninge upphandlar även åt det kommunala fastighetsbolaget Tornberget och har täta samarbeten med andra Södertörnskommuner.
För dig som vill bli leverantör
Bevaka upphandling
Checklista vid anbudsgivning
Lämna anbud
Samordnad varudistribution
Fakturera kommunen
E-handel
Kontakta oss
Välkomna att kontakta inköp och upphandling i Haninge kommun.
Under perioden 23 december - 1 januari kommer telefonsupporten att vara stängd. Det går bra att skicka e-post, våra ärenden prioriteras och besvaras beroende på ärendets karaktär.
innan dess kan brådskande, akuta ärenden, skicka e-post med hög prioritet och lämna telefonnummer så ringer vi upp. Ärenden bevakas och besvaras så snart som möjligt.
Skicka e-post till oss.
Senast uppdaterad: 10 oktober 2024